Friday, 21 October 2016

Carène Cheryl - Garde-moi avec toi (1975) my E-mail to my Uncle who living in Monto-Carlo ,Monaco -France he is a Business Man My Grand-father Hédi Dridi was also a famous Rich Commercant in View-Port of Marseille-France ..When i was Child he spoiled me & buy whatever i like as Electronic Toys & Best levis and Piere Cardin Clothes for example Oct 11 (10 days ago) to Khémais Merci beaucoup cher oncle des vètements signés que vous m'aviez offri cet ETE . Je viens d'écrire ce E-mail dans l'embassade des Etats Unies . Ils sont chalereux avec moi. j'attends dans les prochaines mois un Offre à New York à échele International pour continuer un moment de ma cariére ..ensuite je vais continuer un projet que j'ai débuté qui est en un mot dans le monde des affaires mais aux Etats Unies et Autres . Je souhaite mes futurs associés seront satisfés avec moi avec nos regulations et Dividendes et Autres. Bonne journée ! Khaled Menchaoui menchaoui@foreignaffairscouncil.net Phone Number : +21699824420 : Monaco -France : Defense Information Systems Agency (DISA) subscriptions@disa.mil via service.govdelivery.com 18:03 (1 hour ago) to me News & Events DISA and Joint Force Headquarters-DOD Information Networks (JFHQ-DODIN) celebrated 20 years of service with the Global Command and Control System – Joint (GCCS-J) at Headquarters. GCCS-J is a command and control (C2) system that provides vital connectivity to systems used to plan, execute, and manage military operations for both joint and multinational operations. GCCS-J replaced the Worldwide Military Command and Control System (WWMCCS) in 1996. Read more [disa.mil/NewsandEvents/2016/GCCSJ-20-Years] * In accordance with DoD Instruction 8520.02, Public Key

No comments:

Post a Comment